嘩!今日真係累死人喇!!
成日都喺到汁書..
原來喺F.1呢一年入面,都收埋收埋唔少無謂野...
清晒D野之後,覺得成個人鬆晒LU..
媽咪叫我同家姐賣左D書去,但我整係賣左ART&PUTONGHAU咋...
其他果D都好唔捨得呀~~