啱啱落左去7-11買野,
返黎果陣喺商場到見到以前幼稚園嘅best fd←都好耐冇見lu,對上果次見都係成年前喇~~~
我同佢say hi之後,
佢第一句同我講嘅竟然係......."你肥左唔少喎"
激死我喇!!!!!
為左唔會再俾人話我肥,我而家要的起心肝減肥呀!!!!!!
唔知我可以支持幾耐呢?!
但我相信我一定得架!!!!!