因SPEECH DAY..
SO 訓到8點幾自起身
11點半返學校JOIN 黃怡,大瑤n小耶
buy food from 士多and back school
RSP ON DUTY..
自己一個呆企
REHEARSAL AND THEN BREAK AND THEN REHEARSAL AND THAN BREAK AND......
好累!!!
今年唔係有好多嘉賓..SO好快就BREAK..
又HEA下又要DUTY下
好難先等到5點半走
去新翠WIF 黃怡,大瑤n GRACE
行左陣又走...
7點2到返到屋企.
又俾蔡太哦!!!!!
PS:對腳好痛 BCOZ OF THE 操鞋!!!!
PS:蠢到無藥可救嘅我竟然留左本過期幾日嘅書喺F.1嘅課室
星期一會唔會搵得番呢?!又要我俾幾多$?!
好可憐!!!!
我知道自己應該知足 失去比從不曾擁有更幸福
如果哭 不代表我痛苦
我走得有點累 很想找地方停駐
|