始終1B係最好的
我好想可以返去以前,做返以前嘅1B19
而唔係而家嘅2C18
今日 我喊
唔係因為乜野 而係 我含冤
我唔知咩人同佢講咩
我只係知道我冇做過乜野 我對得住任何人
如果我真係有做嘅 我相信主耶穌係唔會原諒我亦唔會承認我
當我滿眼通紅的走去TOILET 再返到課室
關心我嘅就只有以前1B的
可能係我人緣不好吧 或者
但係我只知 1B係最好的
可惜 1B不再 而1B嘅人已經唔再係1B
都變左喇
未變嘅 會變嗎 唔知 或者
在這刻 我厭倦喇
1B不再 1B19不再
有的只是2C18和...
我真係冇做過 點解你地唔信我 點解你地係要話我喎
|