今日做過d乜呢...唔記得lu..
lunch,冇出到去
喺TUCK SHOP到食
點知俾我發現一個秘密
你好野!!!!
跟住調位...
妖!本來我可以同青青坐架..個奧莉花花又話佢睇唔到喎
調走左佢呀!!!!=_="
放學又要整board,又係6點先走,返到去又係俾人罵
仲要衰開有條路,,唔知邊鬼個異性同學打電話俾我
搞到我俾人哦左成晚,又同我講佛計..
唉!!!
俾我知道邊個打黎咁大整估,我實行.........(太暴力喇!唔講)