| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
打左成日機  |
今日終於係晴天la!!!yeah!!!今日心情都好d~仲打左成日機...由9:30打到去6:51...只係休息左1個鐘...我諗如果唔係TVB有個3線節目同埋我要沖涼ge話...我諗部電腦實要開足16個鐘!!!

依幾掛...佢ge影子係我腦海裡已經好模糊...我開始唔係好記得佢個樣la!但係我still love him very much...may be is a feeling la...好想快d見到佢!!!
我ge diary冇咩人上黎ar!!!要宣傳一下tim...唔該幫下我手!thx...今日係一個好ge開始...因為終於係晴天lor!

|
| 刊登時間︰2005-08-22 06:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你的舊同學 於 2005-08-23 04:02 PM 發表:
其實邊個係你男朋友?我都好想知喎....
知唔知我係邊個呢?
你記得邊個係學校踢爆左門果個囉,6a既
.....今次我都唔係屋企上線,返到屋企有咩辦法搵到你e個網
哈哈哈,下次記得貼你條仔張相上黎,比我地大開眼界!!!
搵你搵你男友出黎同我隻揪啦- -睇下邊個好打d= =v
|
網主回覆
我知你係邊個...
點解要話你知佢係邊個wor~
仲有ar...佢邊有你咁粗暴...佢至唔同你隻揪ar!!!
 Posted at 2005-08-23 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Timothy 於 2005-08-23 10:29 AM 發表:
|
|