今日同表姐~表妹去左睇V仔ar...本來想去溜冰ga...不過就媽咪唔俾... 跟住就去左表表屋企la...佢屋企咁岩維修...但我地唔理照樣玩...之後表姐掛住傾電話...我...細妹同表妹就狂係到嗌...諗住嘈住佢...之後表姐真係嬲ar... 我地仲可能搞到佢唔見左部ipod tim...但係我真係冇見過ar...講到我好似偷左佢d野咁... 真係好唔開心ar...好采有袁仔同我傾電話...如果唔係都唔知點過lu!