| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
今日玩左都唔夠3個鐘電腦咋...  |
今日3:00幾先開機...同d friend chating..chat 下chat下都唔夠3個鐘就要換衫...番基督少年軍...我已經冇番幾堂ga la...仲要考章...啊sir話ar個課程有12堂...最少要番10堂ar...如果開始左我未死得!!其實本身好唔想去GA...但係去到見到D FRIEND有開心番LA...冇咩野ar!!!!但係食dinner ge時候就急左d...我15分鐘...因為我地好遲先食差d遲到ar!好采咋!今日趕得切睇妙手仁心~真係好la...我同媽咪睇碟睇到成2:00先訓ar!!!
|
| 刊登時間︰2005-08-27 05:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|