§ 牙恩女Y~a~n°*
halo...我既心情日記...
pumayan
暱稱: YANz
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FUNNY DAY
兩個日記
考完試la...知道左成績...
今日maths test
就黎測驗la..仲有3日咋...
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 91
今日人氣: 13
累積人氣: 3601
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 27 日  星期六 晴天
今日訓到成1:00 pm 愉快
今日冇咩野ar!!!一訓醒就食飯lu...洗完碗...睇左好耐電視我細妹先俾我玩電腦ar...真係火ar!!!
不過好采玩番夠本...就快番學la...又可以見到佢la...不過開始冇咩feel...唔緊要...到時未培養番d感情lor...好掛住d friend...我個best friend----eva佢生日ar%...本來係24/8約左溜冰ga...點知佢唔得閒...唉~都唔知幾時可以再約佢出街...
刊登時間︰2005-08-27 05:22 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pumayan 的日誌)


迪迪 於 2005-09-01 01:59 PM 發表:
我發覺石頭真係好鐘意叫我做迪迪兄喎-.-
你真係幾無聊架喎= =咁鐘意講埋d咁得意ga野ga= =
(偷偷咁講- -:遲d同易嫂講- -)
我有講野?(佢點解知架>o<)無∼邊到有講野呀- -<-流汗中!
心諗(死啦 比石頭知咁我就肯定比佢打到變卜佳,又比佢小啦-.-)
我都係快d著草算數- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



我是誰.別問...霖 於 2005-09-01 12:37 PM 發表:
迪迪兄一定係興奮得制喇= =?
原來今日係放10點,因為係9月1,迪迪唔好意思,去唔到你屋企
仲有樣野好衰架間死人學校,原來真係遲1分鐘罰1個鐘留堂,仲要堂堂體育堂
都要跑鴨利洲大橋,全程2km(跑死人咩=.=?)
經傻霖天文台報告,今日黃竹沆,華貴,華富有迪迪風暴,天文台現正發出八號傻瓜
迅號,市民小心門窗.....
聽日就正式上堂喇>0<"牙恩你同李進號返一日學感覺如何,好既話公喜你.....
唔好架話就抵你死a∼∼∼   .>w<.”
又試無無聊聊咁留完言,收工走人嚕88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Timothy 於 2005-08-31 05:59 PM 發表:
唔係 man!!!

係msn ar!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪迪 於 2005-08-31 04:54 PM 發表:
第一:陳白沙 
第二:1定冇九成  四五成就差唔多
第三:我唔係講得你好衰姐∼我講你勁多個屎啦ma>﹏<
第四:  我話你大力係讚緊你架喎= =仲有..我細力係大家都知ga事
第五:粗口佬尼個名幾好喎= =唔通你鐘意粗口仔尼個名-.-
第六:我決定以後都係叫霖做石頭或者7頭-.-
第七:打機lu-.-唔講啦88 the end-.-
仲未完-.-....唔駛咁呀大口恩...><
有人有man就add我啦∼我果個係:[email protected]
 
88啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



你的舊同學 於 2005-08-31 03:08 PM 發表:
我知...............唔講!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩ar...你係邊個ar???
Posted at 2005-08-31 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



我是誰.別問...霖 於 2005-08-31 01:00 PM 發表:
迪迪咪講到我咁衰= =粗口佬,好似你仲勁,句句都x你,x街,問候埋人地媽媽= =
成日吹水?我講既野有九成真架.....你有咩唔信既再問我,我比個滿意既答案你
我打人大力先打得嬴你?同你齋玩技擊,睇下邊個嬴
睇少我.... 嗯!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



霖的好朋友.迪迪 於 2005-08-30 11:49 PM 發表:
唉!!!!!我都唔係好明點解我呀媽咁憎霖霖架....
好鬼灰呀><
其實霖係我的1個好好好好好好好好好的好朋友尼架
但係佢又成日吹水  乜都作到自己好勁  當然!有d野佢真係好鬼勁架
例:跑步啦(其實差唔多樣樣運動佢都好勁-.-變態架-.-) 打字啦 打人最勁-.-(超大力-.-)
我呀媽只係識讀書唔掂果d人一定係衰ga(當然∼佢唔知霖係粗口佬 
我都係<---佢唔知)
佢唔知已經咁憎佢啦><嗚嗚嗚嗚嗚有時係中間到都幾辛苦架><
 
死啦-.-我好似只係打霖的野-.-係啦∼恩恩∼你鐘意邊個架^^我想知呀^^
希望霖睇到啦 睇到就係尼到留番言啦  恩恩都睇下啦-.-打得幾比心機架^^ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你同你個霖霖...----好嘔心ar
睇黎真係好friend wor...問同一個問題...我唔話你知我鐘意邊個ar!!!:p
你派左去邊間中學ar?
 
Posted at 2005-08-31 03:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



我是誰.別問...霖 於 2005-08-30 11:05 PM 發表:
係喎,你唔講都唔記得仲有2日返學= =
點解暑假過得咁快...唉,學琴真係好悶架,之前我學左2個月都唔學喇....
去左學武術,起馬有人傾下計...今日我去左賣a/c,同一個唔識既女仔係網巴係咁打機
由1點打到7點....唉,今日又買左個袋返學,又唔岩....又要買過
都係果句,灰..............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



我是誰.別問...霖 於 2005-08-28 11:14 PM 發表:
今日星期日冇野做約左班舊同學去淺水灣游水,游下又推下沙,游外又食野,
之後我無聊得制游左出第四個浮台,點知比救生員吹雞,開架[大飛]走黎接返
我返去....當時勁樣衰= =一問之下原來唔比游出浮台....
游完之後我就坐6號去中環轉104坐車返黎,去左舊同學,張臘禧屋企,
點知佢同佢fd係度做埋d野18禁,睇埋d唔岩兒童睇既野...我同第個fd都笑.....
後來迫於無耐咁就走左....走果陣見到張嘉恆去緊游水,之後我又去....
去到定發覺唔見左條游褲>O<"諗返起原來溜左係淺水灣,之後我著住條波褲游啦,
游完就去左食野,因為唔夠褲著既關係我就著住d岩岩洛完水既褲行返屋企,
返到屋企比呀爸罵完一餐(好和味)之後就訓左嚕......
死,整到牙恩個留言版變左日記版tim= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知就好la><
Posted at 2005-08-30 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



我是誰.別問...霖 於 2005-08-27 07:42 PM 發表:
今日我去完禮賢會之後去左救恩堂拎報名表(已經第三張,唔見左多次)之後同以前舊同學肥周去左打藍球,一去到就比人霸場.....唉,之後因為過多一個鐘佢就要去返空手道,我見佢咁悶咪同佢玩所謂既(磋跎)....因為以前我學極真(極真空手道)都玩到黑帶(第時考黑二)咪同佢玩囉= =,我地既原則係技擊打中個身三下就輸............
頭果四五場齋用手打到而家隻手都痛既,好彩嬴到,痛都痛得有價值.....
之後玩下玩下hi得制就用埋腳(而家個身都幾痛,中左佢幾野)好彩最尾都一腳踢到佢講投降姐= =v之後佢返空手道果陣唔知點,佢個身勁痛.....
返到屋企喇.....之後一開msn見到兩個add左我都幾耐既人而我又一句野都未講既人講左句hi.....之後未認我,我話喂,我add左你咁耐而家第三句野,你應返我一聲好冇?
之後佢終於答   乜?之我我就問左佢d好私人既問題....答完之後有個叫霍小朋友既人同我講hi....之後我想回覆果陣佢同我講左句88....我好灰咁答88
岩岩見到NIKI既人留言....去左佢比個網到睇,之後-O-晒咀....
唉,就咁就過左一日....好無聊,下個禮拜就返學喇,好懷念小學既日子....可惜都冇用
人始終會長大,我要習慣中學既生活.\”/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想係到狂post 你ge diary ar?><
Posted at 2005-08-30 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]