為打走不安而寫 我明白為何世人講...60歲前不要比飽飯男人食...呢句係岩架... 當我知道述述愛我...我就變得冇咁緊張...可能你地叫冷淡la... 但今日知道述述吾理我...我反而好緊張...不安...成日諗住...點解... 我竟然中意呢種感覺...因為我知道我有感覺... 以前好討厭呢種感覺...但活在幸福...都未必係一件好事... 活在不安中...感覺更好...