做人同做電腦一樣....都有記憶....但吾同既係....日有感情...而電腦冇... 吾好問自己點解會係到....因為有人需要你.... 吾好問自己點解會戀愛....因為有被觸動了.... 吾好問自己點解冇感覺....因為你失去記憶.... 今日就為奪回記憶而說話.... 心理學家講...人如果壓力不停增加...就會失去5感.... 變成冇感情既動物....所如果比拒大笑....就可以求求拒la... 多謝