返左黎台灣成個星期...由上網好快到上網都上吾到... 由宿舍得幾個人到宿舍滿曬人... 聽日就要開學LA...不過冇咩所謂... 吾開學都冇野做...咪係到睇大學生了沒同打下希望... 出去食下野...返黎都用左幾多錢下... 因為冇咩野食...又出去買丁丁食...又餅乾...飲料... 今日開始冇咁凍..又冇落雨..應該就今日出去買D衣服...^^