今日係奧運倒數200日,係學校有個活動--就係 奧運倒數200日,由校長進行儀式....還有一些音樂--We are ready.還找左d同學拿住d野fia下fia下,就話係倒數,我姐係覺得好低B....
放學食完飯後,我覺得隻牙鬆鬆地,所以我就拎下佢,點之我一鬆開手個時,隻牙就nut左出黎,真係客死我啦~.....