今日係4月25日,係學校老師通常都會抽學號問野,今日係25號,所以抽中左我(25號)泥問,好彩今次係係中文堂抽中我姐,唔係....死緊..!!我要讀書比全班聽,老師話我鍾係細好聲,要大聲D.因為我病左,所以好細聲,,,哎......慘~~