晴天*
今日超HAPPY啦,乒乓球賽贏了*
雖然我只是係開頭WIN左1局,,
但都好開心啦``哈,,
男仔個個都好勁`最後靠WADE贏左,,
好HAPPY呀,,其實我,,係對1F果局輸左,,
真係差D喊丫..之後老程話唔會怪我`= V =
真係嚇死LU,,最後對1D,,好彩都有幾比幾..
如果0比幾的話``輸得太慘啦,,不過都輸左LU,,
果局,,勁多人支持喔!哈,,KITKIT仲幫我換拍TIM,,
HEHE` 我球術太爛了,,都是我不好`
連累大家追得辛苦呦
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 99 | »