APPLE`都唔知你嬲乜!?我係個人唔係件貨`唔會比人搶走嫁!!
重點係 .. 我同EVA玩既時候`都有同你玩 ,,
你同其他人玩我都冇野講過啦`點解我同其他人玩又唔得呢?
之前又唔比我睬周公`後黎又叫我唔好同蘇煒`傑講野..
想點?!我都冇野要求過你做啦 .. 點解你咁多要求 ..
作為我既好朋友`唔系應該等我識多D人 .. 見多D世面嫁咩?!
點解你相反 .. 我唔會覺得你自私 .. 但都要諗下其他人既感受AR..
我都唔蠢嫁喇,,唔會比人呃`比人搶左去 ..
朋友冇人會覺得太多嫁`EVA又好`你又好`.. 個個都好..
應該都係朋友..唔好你又唔LIKE佢`佢又唔LIKE你咁囉 ..
雖然好多人唔再當佐佐係FD`但你睇清楚 .. 佢冇介意過 ..
冇唔開心過 .. 因為只要佢當我地係FD佢就覺得好足夠喇!!
|