今日*好悶哇!!* 一考完試就同紫紫*
毛去左觀小**!
-v-*之後就周圍癡飲癡食**HAHA!!*
冇幾耐 NICK*傑*同周公都黎左**!!
不過我地過左一陣*等到佢地放學都走左**
之後番屋企*又出過黎**XDD*
-0-!! 約紫紫*但是多左個蘇煒**嘿 嘿
之後就呆呆地過左陣囉**
咁..“用跟住”XDD
咁跟住就見到MISS CHAN同*
莊家盈*崔詠恩*喎**!! 咁我地幾左就
去癡餐囉**嘿 嘿**!!XDD *
MISS CHAN 勁好人*呠-3-
請我地食野*卡卡!!!之後傾左1陣*
就走喇*蘇煒返屋企*我就去紫紫屋企..
打機**XDD*之後冇幾耐就走左*搵我媽**
嘿嘿**跟住咪返屋企囉**-v-V 好悶
|