今日去左LIN LIN屋企玩XDD
有,MARTHA,金英,rachal lee& chow,豬連,關公,lonma,cherry,同tifanny
我地係度玩 "灑盲公"xDD
個個都玩到傻傻地咁............"
玩完之後就去左青州度食野(好好味!!!)
聽日要返學呀!!可惡!!後日係我地學校既開放日呀XD
黎下啦~~(化記呀~~)