乜而家的電腦咁先進的??? 好恐怖呢!!!
咁我的計劃咪被人知道左... 怎麼辦呢???
唉!!! 點解呀??? 估唔到佢會咁啦!!! 原來佢
知道左我的壞計劃!!! 唉唉唉... 好失敗呀!!
咁而家點算好呢?? 算啦!! 都係扮冇事發
生過吧!!! 唉... 好肉酸呀!!! 如果唔係今日
我睇到... 我都唔知自己失敗左!!! 哈哈.. 原
來我係咁無知的!!!