呵呵!!! 原來我張跳舞毯重係屋企呀!!! 真
係好喇!!! 今日聽到butterfly.. 以前玩跳舞
機的時候.. 這首歌係必跳的!!! 所以呢.. 好掛
念呀!!! 好.. 我決定左得閒的時候.. 拎出黎玩
下!! 最近呢.. 我愛上左disco歌... 我覺得這些可
以幫我減下壓... 真係唔錯的!!! 呵呵... 我喜歡
呀!! 今日聽番之前燒左的牒.. 發現原來我以前
好鍾意聽野人花園的!!! 呵呵... 其實我而家都
幾鍾意聽的!!! 不過.. 以前係更鍾意!!! 由幾時
開始.. 我對這個廣東話歌失去興趣呢???
經過這兩日的休息.. 我終於精神番喇!!! 真好!!!
呵呵!!! 我想講我而家充滿力量喇!!!!
原來呢.. 我個表姐夫係姓郭的!!! 我而家先知呀!!
呵呵... 對唔住的!!! 原諒我的無知吧!!!
|