今日P.E堂的時候.. 我地出左去玩保齡球呀!!
我第一次玩的!!! 呵呵... 原來那些最簡單的玩
意.. 我係唔得的!!! 呵呵.. 我玩左成個鐘.. 10球
入面有7球都係落坑的!!! 呵呵... 好好笑呢!!!
點解我可以那麼失敗呢??? 我的分數俾人大
大拋離.. 拋離的分數係以倍數計的!!! 呵呵..
但係呢... 開第二個GAME的時候.. 因為大家都
好快地玩... 反而我唔係最尾喎!!! 呵呵... 我第2個
GAME只係玩到第4個波.. 但係已經俾第一局
高分喇!!! 呵呵!!! 可能係我有進步吧!!! 張琳好
勁呀!!! 有經驗可能真係好小小吧!!! 向住香港
代表這個目標前進吧!!!
另外呢.. 唔知點解突然之間諗起zoe!!! 好掛住
佢呀!!! 曾幾何時.. 我覺得佢真係好靚的!!! 不過..
其實而家我都覺得佢好索的!!!
  
|