今日好似係我地的遊戲時間.. 因
為.. 大家都沒有心情上課了!!!
無論中史.. 經濟..或是會計課都
是這樣!!! 呵呵!!!另外呢.. 呵呵!!!
今天.. 我地玩左波子琪.. 同拼字
遊戲!!! 呵呵!!! 我沒有包尾!!! 真好!!!
勁!!!之後.. 就去學會活動了!! 呵呵!!!
與他們一起真好... 因為.. 我們的作
品似乎一開始便失敗了!!! 哈!!! 不過..
最後.. 都唔錯... 唔錯!!
今年我中五真好!!! 可以有模擬面
試!!! 我也希望可以有這個面試呢!!!!