其實.. 我地這一班學生大使.. 有小小
似冗員的感覺!!! 好似無乜野做.. 但係
又好似好多野做!!! 咁又浪費左一日了!!!
但係.. 仲有好多日要浪費呢!!!
現在愈來愈大個.. 有好多野開始羨慕別人..
呵呵!!! 這是否正常呢??? 不過呢.. 唔去其
他地方買都唔知... 原來香港女仔係咁好身
材的!!! 呵呵.. 好慚愧呀!!! 原來自己先係井
底之蛙!!! 呵!!!!
經過上次的事之後... 我發覺男仔同女仔的角
度真係好唔同的!!! 都唔錯.. 唔錯!!! 但係點
解我一直都唔知的!!! 肯定係因為佢成日話我
肥啦!!! 太過份喇!!! 呵呵!!
|