人的感覺真係好奇怪的!!! 一直都以為自
己見到某樣野或者某個人時.. 會好開心!!
但係呢... 偏偏就相反!!! 面以為自己唔再對
果樣野有感覺的時候.. 就好似放唔低咁!!!
呵.. 人真係奇怪呢!!!! 我開始唔相信人的
記憶喇.. 唉!!! 點解會係咁呢???
那個東成西就.. 點解佢好似唔再好笑... 而
且變得無聊呢????
呵呵!!! 有幾樣野.. 一直都好想試下... 如果遇
到一個肯陪我一齊試的人.. 就好喇!!!! 呵呵!!
有緣人... 你幾時出現呢???