尋晚發左個好不可意議ge夢,,| 居然居然,,夢見jin!! 雖然唔係好記得係夢入面做過d乜,, 但最重要個幕我記住左啦xd 雨境真係唔錯,,哈哈~''
今日又自閉左成日~ 我愈泥愈中意自閉=口='' 睇泥唔到暑假我都唔會出去玩=3='' 加油加油!!!!''