- 米蟲.+木偶..-"
".相信.".
- 每個童話里都有一雙水晶鞋..-"
. °代表着.等待着..
“..直到找到他的主人..._!
puppetcherry
暱稱: C&S
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
痛恨自已的軟弱
隐藏起自己的脆弱
不滿~~
難過
回應你~
文章分類
全部 (112)
木偶的心事 (43)
大事記 (1)
米虫的生活! (50)
個人日記 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
yahoo blog.
我們的yahoo拍賣小店
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 193
今日人氣: 1
累積人氣: 1471
2009 年 3 月 5 日  星期四   雨天


點解會咁ga? 無奈 分類: 米虫的生活!

 

..?,,,點解個bolg會咁樣ga.?

我無on佐二日喈..

吾使變得咁快掛?...

嚇我一跳ya...?

-------

今日去佐睇樓...

鬼咁辛苦..(ai..

又落大雨wo/..

搞到成身湿曬....(討厭哩!")

好日都吾落下雨...(真係人褱..)

如果係搬ga話..

可能係6-7月就要搬lo..

真係煩..

又想搬..(話曬果度都大好多..又靚好多.)

又吾想搬..(會隔d朋友仔好遠wo..~).

55..點解吾會有d兩全其美的事發生ga?

------

 






訪客留言 (返回 puppetcherry 的日誌)


蘇菲亞 於 2009-03-08 02:39 PM 發表:
搬去邊啊你???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能係藍田lo.~
 
Posted at 2009-03-08 03:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengying 於 2009-03-07 09:31 AM 發表:
睇來,你係二人世界而搬喔。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾係ar.
成家人一齊搬哩.
 
Posted at 2009-03-08 10:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry 於 2009-03-06 12:02 PM 發表:
cherry: 咩啊..你有咩唔滿意..你同我出來傾好佢..哈哈哈...hehehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
..
我邊敢有吾滿意...,
 
我無意見.
 
Posted at 2009-03-06 12:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]