| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
點解會咁ga?  |
分類: 米虫的生活! |
..?,,,點解個bolg會咁樣ga.?
我無on佐二日喈..
吾使變得咁快掛?...
嚇我一跳ya...?
-------
今日去佐睇樓...
鬼咁辛苦..(ai..
又落大雨wo/..
搞到成身湿曬....(討厭哩!")
好日都吾落下雨...(真係人褱..)
如果係搬ga話..
可能係6-7月就要搬lo..
真係煩..
又想搬..(話曬果度都大好多..又靚好多.)
又吾想搬..(會隔d朋友仔好遠wo..~).
55..點解吾會有d兩全其美的事發生ga?
------
|
|
|
蘇菲亞 於 2009-03-08 02:39 PM 發表:
搬去邊啊你???
|
網主回覆
可能係藍田lo.~
Posted at 2009-03-08 03:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾係ar.
成家人一齊搬哩.
Posted at 2009-03-08 10:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cherry 於 2009-03-06 12:02 PM 發表:
cherry: 咩啊..你有咩唔滿意..你同我出來傾好佢..哈哈哈...hehehe
|
網主回覆
..
我邊敢有吾滿意...,
我無意見.
Posted at 2009-03-06 12:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|