●○●○°°笑kaka]]]**
2006 年 3 月 13 日 星期一
今日天氣冷....出街個陣要著多幾件呀.../\/\*
今日都系咁上堂啦....嘛嘛地好玩....都幾悶...
跟住上科學堂...齊齊走堂...XD
跟住放學..同符符去西九...玩打鼓鼓..XD
打到手手痛...
之後返龜啦...
[
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
|
106
|
107
|
108
|
109
|
110
| ... |
311
|
»