write member forum login logout

 

●○●○°°笑kaka]]]**

2006 年 3 月 13 日  星期一 雨天
今日天氣冷....出街個陣要著多幾件呀.../\/\*
今日都系咁上堂啦....嘛嘛地好玩....都幾悶...
跟住上科學堂...齊齊走堂...XD
跟住放學..同符符去西九...玩打鼓鼓..XD
打到手手痛...
之後返龜啦...
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 311 | »