write member forum login logout

 

[[今日超開心呀,,,

2006 年 2 月 20 日  星期一 晴天

20/2/2006           MON

今日同靜靜去左學界...
之後走左出去銅鑼灣..
睇下有冇戲阮開左..
點知一間都冇..凸..
周圍行..發生好多好好笑既事...
行到腳腳痛痛...
跟住返去灣仔...
等我比賽..唉..
跟住等左1粒鍾..
都未到我...唉..
去左同靜靜食lunch..但系冇野食...
入左華潤...有sushi買呀...哈哈..
買左$30食...very good...yummy yummy**
跟住返到去..等左陣..到我..
衰左..吾緊要...冇所謂..
sir都冇怪我..kaka..開心..

跟住去左...去左西九..
九樓,,打鼓鼓..XD好開心...
跟住見到羚呀...超開心..呵呵..
一齊玩...玩到手手生水泡..痛痛
跟住沈佢地黎左...
佢地都玩左陣..
就走左..我地就玩多陣先..
老母call到..話比賽緊..kaka
跟住就接埋東哥就閃返屋企lu..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 311 | »