|
||*"去左富昌!" |
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 | ![]() |
| 今日好早就起左身lu,,kaka,, 我家姐同東哥就去左食自助餐,,, 我就冇去 我就等電話同等人,,, 之後有個牙姨黎左,, 我就打比龍,,,佢岩岩訓醒,, 琴晚佢又訓吾著,,唉,,, 之後去佢到,,, 見到佢細佬呀,,好高呀,,,2兄弟都咁高,,>< 我就好矮,,,><吾制 系到嬲佢,,好開心呀,,,攬左好耐..XD 好得意呀,,,系佢牙妹..kaka,, 系佢到訓教教豬,,xd 走個陣佢牙妹話送姐姐走呀,, -[]-無奈 跟住返龜啦,,
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 311 | » |