今日上午去身體檢查,,
去到見到sasa,,xd
好開心呀,,同佢一齊傾計,,
見護士,,=[好煩,,
走ah,,去食M記,,
又同媽咪,,家姐周圍行,,
G後去左間碟鋪睇碟!!
打比AR LING,,一齊去溜冰冰,,XD
好耐冇溜AH,,成年都冇LU,,
到西九龍,,周圍行,,等AR LING
去JOR蘋果買野飲,,上去八樓等AR LING,,
等左陣,,佢黎JOR,,,入去溜左陣,,
AR LING話搵埋AR田FU得佢地,,
打比關麗,,吾通,,算,,
我同AR LING慢慢溜,,
AR LING系咁趺,,有條仔幫佢,,XD
溜到1點幾,,AR LUN打黎,,問佢拎田FU得電話,,
打比佢,,佢話黎緊,,跟住見到AR溫,,
叫佢入黎一齊,,一齊溜,,
溜到2點幾,牙風同吾知邊個黎左,,又一齊,,
好好笑,,牙風吾識,,系咁趺,,=]
笑死我地,,做JOR好多好好笑既野,,
AR LING,,LUN,,田FU得AND風比賽,,XD
好樣衰呀,,全部一齊趺,,我同AR溫去扶佢地,,
AR LING起吾到,,有人幫手,,=]
好好玩,,溜到530左右,,
我走啦,,點知佢地又話一齊,,
咁一齊換鞋,,換到545,,-.-
上jor九樓食煙,,,跟住返屋企ah!!
|