我又來打QOOZA喇.
今次又係唔係我打喇..你地估下邊個打既
星期一考數學、世史..完全唔掂..好擔心依個考試!
今日,,好辛苦咁溫數學、世史!
完全唔明..死掉喇!唔知點應去考試!好驚啊!
「!!希望大家考試考得好喇!!」
我剪左新頭髮啊!!你地期待一下我既新髮型喇!
到時唔好講D負面既野!!因為我剪左齊水!
二月要入CAMP..本來唔想去架!
但係有人保証、承諾左我D野.!
所以而家又有D想去..唔知去唔去好!
唔想既話又驚同大家冇共同既話題!
去既話又驚個CAMP好恐怖!
大家比D意見我喇...睇下我去唔去好!
P.S.:妳唔好咁樣啦!你同人地say sorry唔代表人地一定要同你做番fd!
你唔好以為自已大曬啦..你想我地同你做fd就一定要做的嗎?
你叫我地比機會你..我地有比你架..但係你有珍惜過嗎?
|