今日,,,
我去左一個狗展,,,
真係名付其實,,,
狗仲多過人=3=''
逼到我死死下,,,
不過我真係好開心,,
因為我見到好多狗狗唷@w@
仲影左d相,,,,
如果下次有狗展,,,我一定會再去架!!!