今日比賽,8點起左身,有D眼訓=,=
第1場對住德信, 仲要對住2年前架fd
佢班隊友好唔比面,我發失波佢地都拍手 凸=.=凸
最後敗了 lol
第2場對官中, 嬴左1場, 但計大分都係唔夠人地多,出唔倒線
到左第3場,領隊話我地贏定係書都出唔倒線
結果比左班後備去玩 ><
我地係場邊同D對手傾計, 最後仲玩埋1份 囧rz
佢地幫我整到粒扭計骰好順, 我買多粒去整,
點知我整果粒骰扭親都爆 ,, 不過起碼我學識扭第1層...
6點同超人 老彥跑步,好累,要早D訓 ....