| «‹ May 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
擔心  |
分類: 未分類 |
早上我溫左小小書,
下午我去圖書館,途中拾到一張圖書室,於是交給圖書館,
返到家中,覺得好想睡覺,唉!又睡覺,浪費了一些讀書時間,
晚上要好好溫習,
雖然e個聖誕節,我都好努力溫習,但有時用左d時間去睡覺~上網~睇TV,
有d浪費左寶貴時間,
開始有1d不安~擔心,
e次Exam會唔會有理想的成績,
(希望有啦)
朋友,你地又點用d時間呢?
今晚,有哈利波特神祕的魔法石,而明晚有蜘蛛俠(都係9:30pm),
但我唔打算睇,因為2部我都睇過,仲記得d情節,無謂又睇,用多d時間溫習
其實昨天我睇左一套卡通片(宮崎駿電影 : 夢幻街少女),都幾好睇
唉~ 我係一個電視迷
|
| 發表時間:2008-12-27 06:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hey...路過.. 順便留個cm俾你=] 我都囍宮崎駿d電影架!!嘻
|
網主回覆
你都鐘意睇嫁,我都好鐘意睇嫁
eg 千與千尋
下星期4有哈爾動城堡睇
係早上
聽人講都幾好睇 Posted at 2008-12-28 10:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|