| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
Exam第一天  |
分類: 未分類 |
今日係第一個Exam
我都OK
都幾有信心
希望明日都有信心去拎好成績
e個聖誕節好似過得比上年快左d多
|
| 發表時間:2009-01-05 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM ]]] 哈哈 你很有信心嘛 =] 加油嘍 ! ^_^
|
網主回覆
你都要有信心~
+oil Posted at 2009-01-06 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|