| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
溫書煩惱  |
分類: 未分類 |
今日
我溫習中史和西史
唉
它們都係史
我好擔心
中史的東西會答左西史份卷
而西史的東西會答左中史份卷
怎麼辦好?
晚上就溫習化學
e次要高分喔
昨天
我去左個fd家
打算溫書
後來我受到影響
都在玩
回家後
我才溫習LS
浪費了一個下午的時間
不過都算吧
我好驚呀
|
| 發表時間:2009-01-10 06:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lllllyuan 於 2016-04-19 04:47 PM 發表:
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-12 01:02 PM 發表:
無論我話好唔好,你都唔會講架啦` 不過你知我係邊個架啦? 但點解要等幾年-.-..
|
網主回覆
對呀
我真係唔想比你地知道我係誰 Posted at 2009-01-12 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
q77 於 2009-01-11 09:36 PM 發表:
不如到我們畢業時 我才說我係誰 好不好呀 等幾年姐
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-11 08:06 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-11 03:18 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-11 01:48 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 02:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-11 01:22 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-11 12:15 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我點無玩呀?
仲玩足成個下年! Posted at 2009-01-10 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|