新年快樂
Hi~~︿
q77
暱稱: 摩天侖
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2010-04-22
你地drop唔drop科呀?
再見了我的新年
2010-02-20
文章分類
全部 (38)
訪客留言
4.19LLLLLYUA... (lllllyuan)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 181
今日人氣: 5
累積人氣: 1137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 19 日  星期一   寒冷


想死的成績 傷心 分類: 未分類

我暫時有3科肥左{listen&LS等}

但有2科加埋d平時分就會及格

只有一科擔心

雖然我有去用心溫習

但d時間分配得唔好

不過都有d科

我都幾滿意

不過我想再高d分

分無人會覺得多

仲有幾科仲末派

希望成績會好啦

e次係我由中一至中三的第一次LS肥左

好傷心啊

不過我d功課做得認真

都幾好

而且form text成績都合格

Miss話e次LS考試全級都唔係太好

就算合格都唔多高分

英文listen49分

加埋d平時分就實合格

唔驁

listen d答題答得唔係太好

可以再好d

下次要再努力d

發表時間:2009-01-19 08:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 q77 的日誌)


koffee 於 2009-01-20 09:29 AM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lucypong 於 2009-01-20 09:25 AM 發表:
comment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love 준기 於 2009-01-19 09:04 PM 發表:
cM ]]] 路過 (?) =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]