| «‹ April 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
好期望明天的旅行日  |
分類: 未分類 |
啊
考試完了
好輕鬆呀
明天係學校的旅行日
十分期待
可以燒烤
好開心
另一方面
派左生物和電腦卷
還可以
但生物下次要高分d呀
|
| 發表時間:2009-01-22 05:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
還可以
唔係太差 Posted at 2009-01-23 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment`=] 係呢...其實,,,你想修咩科啊?
|
網主回覆
其實
我都唔知自己想點
不過
生物就幾想讀 Posted at 2009-01-22 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_N 於 2009-01-22 09:22 PM 發表:
七情上臉- -'
|
網主回覆
當然啦
一年一次的旅行啊 Posted at 2009-01-22 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵 Posted at 2009-01-22 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
歡迎來臨 Posted at 2009-01-22 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|