聽日就考試喇* 金次都吾知有冇第5名` E排溫書都溫得吾多` 金次一定吾會好喇`! 唉____*
金日整一整個blog. 吾知對大家既感覺點呢?! 路過既就比下cM喇-V-'' 如果係好友就更加要比喇-3- 永遠♡您的cM``