今天..發生十分大件事..唉"
係第5堂..問單筒條仆街拎返d $..佢發9我脾氣掉撚左落地下..
痴撚線..仲話哂d野俾牙sir知..勁撚興..去左煲煙..發脾氣..
D老師..社工泥哂..我就執野走佬..返屋企..
返到去愈諗愈興..跟住去左買蛋糕返學校掉7條仆街..
俾我知道左..原來..我一直最信任既牙SIR..話哂D野俾牙媽知..
個一刻..O哂..勁傷心..我咁信佢..佢竟然咁對我..係到喊..社工安慰我..仲要牙媽都泥埋..
社工同我講..話我受緊保護令仲搞D咁既野..可能會入女童..同埋會俾人踢出校..
個人DOWN到嘔..乜都冇LUR..唔想離開D FD子..唔想見唔到佢地..
好辛苦..好辛苦!!!!!!!!!!
By"*___牙Yan]]]]
|