琴晚..同包包傾電話傾到朝早6點..好撚on9..傾到勁撚眼訓llorrrrrrrrr"
朝早10點幾俾個死人電話嘈醒左..跟住打俾包包叫佢起身出泥..
1點到..佢出到泥青e..第一次見..感覺唔知點咁..
仲有好眼訓..SO..就大家歸家訓覺了..
但..返到又訓唔著wo..真係仆街..跟住就同gap聰..李展朗係到吹水啦..
同李展朗傾完之後..成個人down撚哂..有一種好辛苦既感覺..好想喊..
又係我叫佢講佢d女既野俾我知..但講完..又咁既死樣..屌" 好撚憎自己lorrrrrrrr"
唉" 乜撚野都唔想知..好辛苦..真係好辛苦 我唔想又做返個個我..
我好辛苦先忘記到,,好辛苦先做到一個好開心既我..點解而家又咁?
誰會明白我這刻的痛楚??
這次我真的傷盡了..
再也沒有那個白痴的我..
By"*__牙Yan]]]]
|