不認廷期,還是廷期的blog,由尋日既夜晚7點,延期到依家,我真係好對唔住大家~~但係,好似根本冇人睇我既blog,陳潔惠你又少左黎我個blog,李特同妍就更加唔駛講,唉,算啦,直到有人黎留cm先至再打~~
不過,作為d個blog既主人,唔多唔少都要打翻篇野出黎......
話說今日,勁無奈囉,特同妍過左成4日都未畀生日禮物我,有冇搞錯家,我就依時畀佢地,佢地呢?做fd做成甘,算吧啦~~
李特就ㄧ味話唔記得,
T_T
仲有,郭xx今日都唔知發咩顛,佢都癡線嫁,講都我地班忽略佢,欠曬佢甘,佢都白撞嫁,係佢自己做唔好,自己搞自己甘仲話我地唔明白佢甘,低能,白撞,白癡,癡線,神經質,癡媽根,把鬼火!!