|
今日一早,七點三就起左身~但因為勁眼訓~又訓番~訓到八點幾~先好慢咁起身換33~梳頭~好趕咁跑落去輕鐵站~見到呀蕎呀~不過我趕到早餐都未食呀~淨係買左四個麵包仔~同一包麥精~
咁同呀蕎一齊番學啦~佢要咩中樂團呀嘛~我要去番去打排球~個地點係學校操場呀~好ya~好好多~咁呀蕎唔打嫁啦~佢要做野嘛~咁我已經遲左好多嫁啦~人地約8:30am~我8:55am先去到~=.="~遲曬大到~咁熱身啦~開始打啦~同cammy打先~
打到九點幾十點~又玩番咩練默契~又得五個人~整日都未夠六個人嫁~>u<""~柳柳病了~
到左十點半~瑞蓉同cammy要上去十周年舞台劇~咁得番我同歌、琛~係到好累咁繼續打~今日教左弄手開球啦~同埋走步~好累呀!!!=.="~十二點到~峰要上去咩講故事~英文的~咁我地三個就係度訓覺~係個亭到~我地一入去~就落雨lu~仲落度好大添呀~趙劍英落左黎~拍一拍我~我醒左~跟住個個都醒曬~傾左陣計~佢走左~峰就落番黎~咁oskar(6B的)都落埋黎~仲有個男仔~唔知邊個黎既~一齊行去屯市食野~
去左小巴黎~食完~去左華都食格仔餅~oskar請~琛、歌同我都有~食完就番屋企~
兩點幾番到屋企~諗住開電腦~玩左幾分鐘~乜都冇曬~=.="~仲開唔到機添~有冇搞錯呀~>o<"~都唔知係唔係俾人炸左部機呀~定係中毒~跟住未訓覺訓到六點幾~訓左四個鐘~
勁多功課做呀~仲未做添~=.="~
|