6月1日
今日我一早起身就覺得有種不祥噶預感'''''''''''''''
之後反倒學校,就如平常一樣。(以為會無野發生)
點知上到第3堂,就發生呢,就系通識統測。好屌,我根本就無溫過,點考啊'''''
以為今日爭系甘就算,點知,到左數學堂,又要統測。
好撲街啊!!!
點知考下考下,啊SIR系搞無聊野,搞到成班都系度笑。之後啊SIR有話我地做咩笑'''''
勁搞GAG!!!
點知下奏又要考英文統測,好撲街,一日內考咁多野,好屌!!
個地MISS都唔知系唔系癡線噶。ON99咁
好似統測唔使本咁''''
放左學系學校打滾左一陣'''
之後陪地FD去藍田買野''''''
陪佢買完就返左屋企,今日比平時早左返屋企。系咪好乖仔呢'''''
>3<'''''' |