可愛的小弟弟
心情日記...
qq410364324
暱稱: ˇ根本傻閪。
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
訡ぬㄖ吢吖筷''' ...
唉..........唔見電話...
聖誕節.....最攰 既一日...
平安夜.......
2009-11-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 914
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


朋友真係好重要!! 分類: 未分類

  7/11

我宜家系唔系真係冇咗你地就好孤單?

答案係真噶!!T,,,,,T

又一個朋友變成永遠噶朋友系唔系真係咁難?

我宜家終於知道

真係好

你地做咩當我唔存在

唔係我唔理你地丫

系你地好似唔識我咁

我覺得孤單了

我們仲系唔系朋友丫?

 



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

6月6日

今日去左SW!!

一早落左吧!!!

開左部機,玩唔夠1個鐘就走左去寶林

同吖豪/啊肥/馬騮/黃財佢地去左SW!

今日唔咩特別!!!

6月7日

平平凡凡過左

無野好寫

6月8日

今日好似返翻小學咁,同地FD去食早餐,唔到最後一刻都唔入校門!

我差地就遲到!好彩姐,唔系今日又要留堂/____\''''''

之後啊肥同我講翻,星期6幫馬騮同啊虹搞生日會!!!

我真系好期待'''''

6月9日

今日好黑仔

今日上普通話堂有唔記得帶書

我第4次無帶呢

僕街

個僕街MISS要我留堂。我真想吊佢老母!!!!好火

下午中僕街,今日唔知點解,我地班有成10個人冇帶衫

系咁被丁SIR吊

吊左成個幾鐘

之後又要留堂!!!

今日好Q黑仔

6月10日

今日系我地第一日,末期考!!!好Q緊張

點知唔野咁就靠曬最難個科【英文】

之後返左學去左馬騮屋企睇鬼片

僕街

嚇Q死我

6月11日

無知有咩好寫

聽日先寫!!!



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 愉快 分類: 未分類

6月2日

今日系普通話考試噶一日,朝早上普通話個陣好撲街!!

無啦啦有個茂利暴我個名出黎,話我出貓【因為考緊試】

明明我系滿分噶嘛!!

屌佢老母暴我出黎搞到我無滿分!!

之後仲罰買企,真系頂佢無信!搞到無好無面吖,,,,

下午上體育堂 ,我系咁比人話,勁咩啊----



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2009-06-01 滿足 分類: 未分類

6月1日

今日我一早起身就覺得有種不祥噶預感'''''''''''''''

之後反倒學校,就如平常一樣。(以為會無野發生)

點知上到第3堂,就發生呢就系通識統測。好屌,我根本就無溫過,點考啊'''''

以為今日爭系甘就算,點知,到左數學堂,又要統測。

好撲街啊!!!

點知考下考下,啊SIR系搞無聊野,搞到成班都系度笑。之後啊SIR有話我地做咩笑'''''

勁搞GAG!!!

點知下奏又要考英文統測,好撲街,一日內考咁多野,好屌!!

個地MISS都唔知系唔系癡線噶。ON99咁

好似統測唔使本咁''''

放左學系學校打滾左一陣'''

之後陪地FD去藍田買野''''''

陪佢買完就返左屋企,今日比平時早左返屋企。系咪好乖仔呢'''''

>3<''''''



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


無知系點噶一日—_—'''''' 開心 分類: 未分類

今日一早比人叫左落去打機!

打到11點幾,去左馬騮屋企!之後陪佢去MK買褲,柏炎'吖肥都有去!

去到之後,點知未開,勁吊羅"""""

後來去左打機,勁屌,去玩打拳個地機""j驚驚

點知玩下玩下,玩上引。

之後去左官塘食冷面,官塘個度地冷面勁kai。

地數好難計,之後都無去官塘買 (>3<)''''

之後柏炎同馬騮話去藍田再買過冷面食【佢地兩個好kai,好似食極都食唔飽咁】

之後去左三家村睇人踢波''''''

睇到5點幾,去左公園玩。。

個個死黃財爛系野咁,系咁SO自己乜SO,勁kai 

爛系野!!!!

今日過得OK