| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 4 日 星期一  | |
| = = |
第1日返學,,,,,放12點3o分'
感覺刀幾好玩既,,,-''- 我同喬喬升左F1喇
大個女LU,,,YEAH' 好開 ,,,= =
不過,,,喬喬又開始ON鳩鳩行返學果陣見到人地踩單車'
佢又吳鋸人地踩WO,,,我挑,,,佢自己吳識踩姐麻'
同人地講話{做乜野踩2輪單車AR?!},,,'
呵呵,,,笑死我,,,條友-0-左嘴' 他是{茂峰}的學生'
----------------------------------------------------
放學後,,,經過{可銘新校},,,見到MISS WONG同MISS YEUNG'
佢地俾我同喬喬入新校AR,,,,超級開 ' 講左1輛野甘LO'
總之今日好開 LA' @"@
|
| 刊登時間︰2006-09-09 04:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 3 日 星期日  | |
| -*-' |
噢,,,,明天上課了,,,,天的' 
明明本暑期作業吳見左,,,今日俾我搵返WO,,\口/
小喇叭,,,有無攪錯- -' ,,每本做左3-5頁到'
唉,,,抄左喬本MATHS,,,,其他無做的'
嗚嗚,,,驚俾人罵AR' - -
之後去左,,,{天耀M記}'@_@
見到1個癲婆,,,同傻佬' 其實有時覺得佢地幾慘'
旦系吳知點解自己會用怪既眼光望主佢地,,,唉'
真系覺得佢地好{陰公}-3-'...慘' |
| 刊登時間︰2006-09-05 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|