今日...
好眼訓....
又熱...
頂丫.....
數學大測...
基本上冇上過堂...可以係話唔識...
都唔知咁落去點考試...
心就想讀書...
但係....
總係提唔起勁...
唔夠半個中就想打人=.=
之後生物堂,,,,
幾個「慣犯」因為唔想比人罰...
所以十分積極........
笑死人.....
之後化學堂走火警,,,
唔開心..
冇左個化學堂..
仲要矖到黑哂
O係生物補課之前o個半個中(因為要等陳sir)
發生左f.4大混戰...
總之....紙棒,金粉,粉刷,掃把,水,書,紙粉筆...乜都出哂黎
之後...有d野發生左...
唔開心o既野就唔好講喇...
呵呵呵
羅馬捧杯牙...
呵呵
好開心
意大利杯到手了!!!




羅馬萬歲!!!
|