您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


去左西貢 分類: 未分類

今日好多野玩啊

咁首先我同老豆老母去左mk

之後搭車去西貢

一到西貢

我地就入左去一個運動場

超好笑

有2隊比賽緊

藍,白

有哂球證

不過唔知點解藍3得8個人打

白3就有11個人

不過奇怪就係白3o個d3個個人都唔同

只不過係大家都係白色3=.=

到左晚上......

去食cfood啦

同啊嵐,豆佢地

玩到超傻

stephen同我玩喎

猜輸比人打o個種呢

佢輸左都係打自己(因為我將佢隻手朝天,佢諗都唔諗就打落黎)

笑死我地

有幾句名言

1.Q:如果落左(髮)泥要點洗
   A:就咁洗.....用洗絜精囉

2.E(EMMA):屎忽鬼,唔靚仔
   A(ALEX):我唔係屎忽鬼,所以我係靚仔

3.原來個天到夜晚係黑色嫁!!

4.你影人,人影你(政府2006年的最新防盜錄口號)

5.Cm(chocolateng's mother):喂..你地嘈住人啊
   A(ALEX):(姣~~~~~~~)我唔准你咁講啊*

6.叫你唔好Touch me,你仲touch me!?

總之....今日真係好好好好好玩

-完-



2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


...... 分類: 未分類

冇野好講tim......

因為今日有一半都係訓左.....

唔知打咩好....

咁就以相代言啦

post  d北京o既相上黎比你地睇下啦

火車上的難民營

好正o既宴會廳(比我地食飯用)

人民大會堂的天花

酒店



返黎lu 分類: 未分類

呵呵

我今日終於返黎

咁多日都好好玩

不過今日就o係火車度唔見左個銀包

灰灰灰

乜都冇哂

慘唷

不過算啦

有個好消息

係咩?

我識左條女喇

叫靖豬

呵呵

唔錯吧

 



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


又是累爆 不安 分類: 未分類

今日又去左幫手...

但係今日係基軍

所以要著制服....

今日仲好玩.....

因為冇乜人....

所以唔使講太多野

咁食lunch啦

就去左佢o個班喎

我又白痴到真係走左過去佢個位度食喎

感覺好好(?)

根本就唔想走....

咁咪o係o個度訓覺囉

不過比肥婆琦影到相...

mm先去左買野

拾好野

嗯嗯

聽日我就要去北京喇

希望會有一個好夢啦

咩好夢?

梗係想搵返條女啦

呵呵

不過唔知得唔得呢

或者好似我咁講只係一場夢黎

唉....

算啦



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


今日... 分類: 未分類

嗯嗯

今日寺左幫手...

好似上年咁.....

都見到兩,三個ok的女仔......

但係都係家長=ô=

不過呢...

都係玩多過做....

咁我地LUNCH完o個陣(未有野做)

o係度玩我係傻仔幾多號....

好搞笑

之後backy黎左....

就玩到顛哂

又玩....

不過....

當劉晶丹話我o個陣(玩水)

我個心居然有d沉左

唔通我中2左佢!?

不過冇可能的吧

因為我係中2 xxx的嘛