嘩
今日好多野玩啊
咁首先我同老豆老母去左mk
之後搭車去西貢
一到西貢
我地就入左去一個運動場
超好笑
有2隊比賽緊
藍,白
有哂球證
不過唔知點解藍3得8個人打
白3就有11個人
不過奇怪就係白3o個d3個個人都唔同
只不過係大家都係白色3=.=
到左晚上......
去食cfood啦
同啊嵐,豆佢地
玩到超傻
stephen同我玩喎
猜輸比人打o個種呢
佢輸左都係打自己(因為我將佢隻手朝天,佢諗都唔諗就打落黎)
笑死我地
有幾句名言
1.Q:如果落左(髮)泥要點洗
A:就咁洗.....用洗絜精囉
2.E(EMMA):屎忽鬼,唔靚仔
A(ALEX):我唔係屎忽鬼,所以我係靚仔
3.原來個天到夜晚係黑色嫁!!
4.你影人,人影你(政府2006年的最新防盜錄口號)
5.Cm(chocolateng's mother):喂..你地嘈住人啊
A(ALEX):(姣~~~~~~~)我唔准你咁講啊*
6.叫你唔好Touch me,你仲touch me!?
總之....今日真係好好好好好玩
-完-
|