今年媽媽的生日
因我要上課導致難以準備同媽咪慶祝生日
我真的很唔開心
但我一定會係星期日同佢慶祝生日
我會準備的野有:生日cake/生日卡/花/gift
我念佢都會好喜歡
今日過得都ok呀上堂少睡左(可能心情好掛)
但上中文和數學都唔同的
因數學堂今日派測驗
我今次考的好bad得50/80分
比的勁人睇高一線,仲比佢地串
不過我下次要上到全班5名之內(一定得)
上中文堂果時要writing,寫完後同怡仔交換左cc
佢睇完後狂係到笑可能我writing得好好和搞gag掛-.-
不挻開心,今日都係咁開心,不果明天要默書,咁我死的la~(因冇看過)
|