暱稱: 千葉性別: 女國家: 香港
6-7-2007
就放暑假啦.....
有d咩野節目呢????
再返多2日就放假啦!!!
要同3A講bye bye ~~
今年係3a班有好多美好既回憶..
琴日係試後活動..去左玩保齡球..
估唔到係超好玩..阿君佢第1次玩就咁勁....
有成70幾分...勁.....
上次教吉他既阿sir話..
我o地暑假都無咩野做
之後就叫我o地表演..
叫我o地唸下彈咩野歌..
枝枝好興奮咁話"佛寶歌"
聽完之後感到十分無奈..