好怪唔驚阿~我重好開心tim~我約到佢去睇戲阿~好難得先叫到佢去~~so我會把握lee個機會...唔只得我地兩個去睇..重有尊尊,洪真真,lam記同阿達達...全部都係1對+
今日我個師父仔問我係唔係拍拖WO....我就叫佢問阿馮LO~~~因為佢次次都係問我..唔會問佢....不過,我好想知係邊個PK張我同佢D野唱出去,,我一定會打7佢,我覺得已經有老師知道我地d野+la~~但佢地都唔出聲...所以都無咩所謂lo~~
我希望廳日可以好d la~(個exam)..就講到lee度la~~遲d再講la~
|